Tuesday, March 13, 2012

Saya Dapat Bos Baru...




السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

Salam sahabatku...Semoga Allah memberkatimu....

Untuk pengetahuan semua.... saya dah dapat bos baru bermula 7 Mac 2012 setelah bos lama saya tamat perkhidmatan 18 Disember 2011.... 2 bulan setengah tanpa bos.... (bukan lah bermakna takde bos langsung... pegawai-pegawai lain tu pun bos ler jugak)....

tapi kira-kiranya agak lama berehat dari kelam kelibut.... bermula 7 Mac 2012 maka proses kelam kelibut pun kembali lagi...hehehehe... opsss tersuka la pulak...

Bos baru saya seorang WANITA... jadi kepada kawan-kawan yang telah membuat andaian bahawa saya akan mendapat bos yang botak jugak (sama macam bos terdahulu), andaian anda tersasar pada kali ini... cuba lagi di lain kali....... hehhehehhehe

Apa pun, doakan yang terbaik untuk saya,  bos saya dan MPM juge ye...  Terima kasih.

No comments: