Thursday, October 10, 2013

Apa-apa saja boleh jadi ilmu...



Assalamualaikum....

Syukur alhamdulillah kerana dapat lagi bernafas di bumi yang indah ini..... Lama tak mencoretkan apa-apa diruangan ini.... sibuk konon nya.... Alhamdulillah diberikan kesibukan, maknanya diri ini masih diperlukan.....

Baru-baru ni saya terlibat dengan team buat hantaran perkahwinan.... Bukan perkahwinan saya.... tetapi perkahwinan adik kepada rakan sepejabat.... Bukan saya yang buat... tapi saya cuma teman sembang dan teman tengok orang buat je..... tapi sedikit sebanyak dapat lah ilmu jugak daripada permerhatian tersebut..... Nak kata pandai dah nak buat hantaran memang TAK la kan.... tapi kalu orang nak kelentong memang tak bole la...konon gitu la kiranya....kekekkeke

Kepada sesiapa yang nak tempah boleh jugak.... tapi bukan tempah dengan saya ( kang lain ditempah lain plak yang dapat hehehe).... tempah dengan kawan saya yang buat ni.... boleh tengok semua gubahan nya di CreativeCrafty(facebook).... cantik-cantik sangat... ada yang guna fresh flower dan ada yg guna artificial flower..... cantik-cantik semuanya....

Ini adalah antara hantaran yang dihasilkan last week oleh CreativeCrafty .... jom layannnn


Sireh Junjung

Mas Kawin (bole buat bunga pegang) + Cek Duit hantaran + Barang Kemas

Telekung
 
Sejadah

Handbag


cincin dgn bekas yang menarik... yg ni dari FB Creative Crafty...

dan  banyak lagi hantaran yang dihasilkan oleh Creative Crafty... nak tengok klik kat link di atas tu......

Dan Creative Crafty juga yang bertanggungjawab sediakan candy buffet pada majlis 5 Oktober yang lalu...  jom tengok gambar nya....

Candy Buffet utk kanak-kanak

Bunga Pompom menghiasi meja Candy Buffet

Yogurt stick + Mashmallow + Corn stick + Jelly.... hmmm yummy
 
 
Cute kan.... best sangat dapat tengok dan belajar semua ni (walaupun nak buat tak pandai... KERAS TANGAN masalahnyer....). Daripada dok tengok-tengok tu, kengkonon nak try la kot-kot la pandai buat jugak.... so test la buat gubahan bunga untuk meja makan atau bilik pengantin konon nya...
 
dan jeng jeng jeng.... ini lah hasilnya...
Gubahan bunga yang sengettttttttttttt....adoyaiiiiii
nasib la tuan kenduri tak perasan sangat....kekekkekke


Ini lah hasil KERAS TANGAN saya... gubahan bunga yg senget.... hahahha

Walaupun bunga yang saya gubah tu senget... takpe lah...lenkali kita try lagi...lelama terror la kan (ayat-ayat nak sedapkan ati sendiri... kikiki)....
 
Apa pun , best tengok semua gubahan yang cantik-cantik dan bunga yang harum.... hilang tension dan stress.... 

No comments: