Friday, July 22, 2011

Gubahan... Hadiah Persaraan Timbalan Ketua Eksekutif MPM.....

~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~
Assalamualaikum w.b.t

Setelah beberapa minggu sibuk menguruskan macam2 hal.... Akhirnya selesai juga segalanya.... 

Tekun tak...?? Bukan senang nak buat sampin dijadikan tengkolok.... jenuhhhhh
Jeng.. jeng... jeng.... dah jadiiii... legaaaaaaa
Ada ka depa ni soh minah yg keras tangan ni wat kraftangan.... adoiiiiii

dah siap hias.... golap ler pulak tak cukup pencahayaan akibat nak jimat letrik...hehehe
satu lagi hadiah... Al-Quran Digital...
Ada banyak lagi hadiah yang telah diberikan sebagai tanda ingatan & kenangan, tanda kasih sayang selama bekerjasama selama ini..... Lain2 gambo tak sempat nak upload ke dalam PC lagi..... terima je lah seadanya...hehehehe

Next.... apa lagi yek.... ooooo janji nak masukkan video clip hari tu kan.... ni ler video nyer.... versi blog.... versi MPM telah dipendekkan lagi supaya dapat mempercepatkan acara2 lain.... selamat menonton....

video


No comments: