Friday, August 16, 2013

Bekerja dalam mood Raya....


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.....
 
Hari ni merupakan hari ke-4 saya bekerja setelah seminggu cuti raya.... keadaan pejabat masih lagii sunyi kerana masih ramai yang cuti raya... membuatkan suasana bosan mula muncul.....
 
bila dah bosan tu, apa kah yang terjadi.... jeng jeng jeng.....
 
 15 Ogos 2013...
mata mula ngantuk.... tetambah baru pekena ketupat pulut bersama rendang ayam...
 
dah ngantuk tu... mula la lentok2..... sambil sembang2 dgn puan "paparazi" yg rajin beno klik2 hp
(hp baru ke tu...tak prasan plak sbb sibuk layan ngantuk...)
takleh jadi ni.... kalu terus lentok gak kang tertido baik jgn lentok sangat....
SETERUSNYA..... 
tak lentok pun pejam jugak.....haishhhh
 
Terima kasih kepada  jurugambar profesional tanpa tauliah a.k.a."Paparazi" yang sempat mengambil setiap pergerakan aktiviti bosan tersebut dan me'whatsApp' kepada saya.... sifat penyibuk anda itu tetap saya hargai.... kekekkekeke
 
Pesanan khas "paparazi"..... Selamat Hari Raya...ko jgn la lalu kerap2 kat bilik cheq ni..... nak lolap pun tak sonang..... haishhhhhh....

and today..... 16 Ogos 2013...

ngadap PC.... pegang pen...pun lelappppp.... ampunnnnnn
Itulah keje yang paling banyak menghabiskan masa saya selama 4 hari bekerja dalam mood raya ni.... Semoga minggu-minggu hadapan saya akan jadi lebih produktif dan aktif kembali.....

Selamat Hari Raya....
Wassalam....

No comments: