Tuesday, August 10, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan...

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.....

Alhamdulillah bersyukur kita kehadrat allah kerana masih lagi memanjangkan usia kita semua untuk bertemu ramadhan seterusnya. Semoga perjalanan ramadhan ini akan diberkati dan diredhai oleh Allah dalam usaha kita mendekatkan diri kepadanya.

Ramadhan adalah bulan yang penuh keberkatan... Di awalnya rahmah, ditengahnya maghfirah dan dihujungnya pembebasan dari api neraka. Bulan yang penuh keberkatan ini dibukakan pintu syurga dan ditutupkan pintu neraka dan ditambat segala syaitan. Di bulan ini terdapat satu malam yang terbaik dari seribu bulan.....

Semoga Allah memanjangkan umur kita bagi memperoleh segala keberkatan Ramadhan dan mengekalkan kita dengan iltizam dan komitmen dengan segala ibadah yang termampu dilaksanakan.

Sempena RAmadhan yang penuh keberkatan ini.... kesempatan yang ada ini ingin sekali saya memohon maaf kepada mak dan ayah, kakak, abang-abang dan adik2... tidak ketinggalan anak2 buah yang tersayang, kawan2 (kawan sekolah, kawan kat UITM, kawan pejabat dan semua kawan2 yang mengenali diri ini..... Saya memohon ampun dan maaf di atas segala kesalahan dan kesilapan yang telah saya lakukan... maafkanlah segala kekasaran bahasa, tertepuk, tertampar, tertumbuk, tercubit, tercuit, dan segala ter2 yang tak sepatutnya berlaku di dalam segala urusan kita selama ini....

Semoga RAmadhan yang penuh berkat ini akan menambah kesegaran dan kemeriahan di lorong-lorong indah yang kita lalui menuju FirdausiNya....InsyaAllah.

No comments: