Thursday, April 28, 2011

Saya Kembali....

~Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang~
Assalamualaikum w.b.t.
Apa khabar semua.... Alhamdulillah saya dah selamat kembali dari berkursus... agak kelam kabut cam nak berperang je lagak sebelum pergi hingga lah dah kembali ni.... mungkin disebabkan melakukan sesuatu diluar rutin harian agaknya..... Alhamdulillah semuanya dah pun selesai.... dah boleh kembali bertenang.... 
Terima kasih Ya Allah kerana mempermudahkan segala urusanku.....
Terima kasih kepada ketua jabatan saya yang telah meluluskan permohonan kursus saya ni.... dapat la saya menambah sedikit ilmu pengetahuan saya.... Saya ingin berkongsi ilmu yang saya pelajari tapi ruang masa pada hari ni tidak memungkinkannya.... InsyaAllah, saya akan berkongsi kemudian....

Terima kasih atas doa para sahabat.... jumpa lagi nanti....

No comments: